Toepassingsbereik, registratie en gebruik
- Deze gebruiksvoorwaarden (de "Algemene Voorwaarden") zijn van toepassing op uw (hierna te noemen "gebruiker") gebruik van Butler Point (hierna te noemen het "Bedrijf") beschikbaar via de website www.butlerpoint.nl.
- De gebruikersvoorwaarden gelden als de bepalingen voor de tussen de gebruiker en het bedrijf gemaakte afspraken. Butler Point is een product van Do Company b.v. en heeft als kernactiviteit het ondersteunen van cliënten middels het aanbieden van dienstverlening op het gebied van lifestyle management. Deze voorwaarden zijn van toepassing op iedere aanvraag die de gebruiker mondeling, telefonisch, via e-mail of via de website heeft gedaan en door het bedrijf in behandeling is genomen.
- Het bedrijf is gevestigd aan Jaffadwarsstraat 1, 3061 JL Rotterdam, geregistreerd bij de Kamer van Koophandel Rotterdam onder het nummer 64127362 vertegenwoordigd door de bestuurder Carlijn Oosthoek, tevens beheerder van de website www.butlerpoint.nl.
Opdrachten, prijzen en levertijden
- De gebruiker dient via de website een opdracht aan te vragen. Het bedrijf werkt samen met verschillende externe leveranciers en bezorgdiensten voor de diensten die worden aangeboden. Het bedrijf bepaalt samen met de leverancier of de opdracht in behandeling wordt genomen.
- De opdracht is pas bevestigd als de gebruiker een bevestigingsmail van het bedrijf heeft ontvangen.
- Er worden geen offertes uitgebracht.
- De betaalwijze en prijzen verschillen per dienst. Indien de prijs van tevoren duidelijk gecommuniceerd is, moet er direct online afgerekend worden. Dit kan met iDeal of Creditcard. Als de prijs tijdens het uitvoeren van de dienst berekend wordt, ontvangt de gebruiker achteraf een factuur van het bedrijf.
- Betalingen worden altijd gedaan aan het bedrijf waarvan het rekeningnummer gecommuniceerd wordt op de factuur.
- Het bedrijf hanteert een betalingstermijn van 14 dagen bij een betaling per factuur.
- Het bedrijf kent geen enkele abonnementsvorm, alle opdrachten zijn los van elkaar en worden apart betaald en behandeld. Voor iedere opdracht kunnen nieuwe afspraken gelden en andere leveranciers en/of middelen nodig zijn.
- Hoofdactiviteiten van Butler Point:
- Was, stoom & strijkgoed
- Kledingreparatie
- Schoenmaker
- Fietsreparatie
- Auto wassen
- Bloemenservice
- Taartenservice
- Feestdagen service (zoals kerstbomen, oranje tompoezen, oliebollen)
- Verschillende soorten groepssporten
- Massages
- Personal training
- Klusjesman
- Huishoudelijke hulp
- Verhuisservice
- Catering
- Taxi/chauffeursdienst
- Pakketservice
- Boodschappen
- De verschillende levertijden per dienst worden op de website gecommuniceerd. Wanneer de levertijd niet duidelijk is, kan er via de website contact op worden genomen.
Meerwerk en overige kosten
- Indien tijdens de uitvoering van een opdracht blijkt dat voor een behoorlijke uitvoering hiervan het noodzakelijk is de te verrichten werkzaamheden te wijzigen of aan te vullen, zal het bedrijf dit laten uitvoeren. Wanneer de kosten van dit meerwerk boven de € 25,00 bedragen zal het bedrijf eerst met de gebruiker overleggen.
Plichten en aansprakelijkheid
- Indien er tijdens een opdracht schade ontstaat aan eigendommen van de gebruiker door de leverancier of het bedrijf geldt er voor de gebruiker een eigen risico van € 250,00. De aansprakelijkheid van Butler Point is te allen tijde beperkt tot maximaal het bedrag dat in het desbetreffende geval uitgekeerd wordt door de verzekeraar.
- De gebruiker is verplicht tot het betalen van alle bedragen die van toepassing zijn op de opdracht.
Annuleringen
- Alle soorten opdrachten of taken die door de gebruiker bij het bedrijf aangevraagd worden, kunnen worden geannuleerd.
- Het is per opdracht en per leverancier verschillend welke kosten hier aan verbonden zijn. De eventuele annuleringskosten zijn ook afhankelijk van de periode die tussen de annulering en de opdracht zit.
- De gebruiker is verplicht om de annuleringskosten te betalen indien nodig.
Privacy statement
- Op de website www.butlerpoint.nl is een uitgebreide privacy statement en privacy kaart te vinden waarin duidelijk staat omschreven welke contactgegevens wij bewaren, met welke reden en hoe lang. Neem voor meer informatie contact met ons op.
Communicatie
- Het bedrijf heeft het recht om, wanneer door het bedrijf gewenst, contact op te nemen met de gebruiker over aanvragen, feedback en beoordelingen. Het bedrijf mag de gebruiker via de telefoon of via e-mail benaderen.
Gedragscode
- Het kan voorkomen dat er voor opdrachten persoonlijk contact is tussen medewerkers of externe leveranciers van het bedrijf en de gebruiker. De gebruiker dient ten alle tijden respect te hebben voor de medewerkers of externe leveranciers van het bedrijf.
- De gebruiker gaat na ondertekening akkoord met het volgende:
- De gebruiker zal de medewerkers of externe leveranciers van het bedrijf nooit opzettelijk of per ongeluk bezeren;
- De gebruiker zal de medewerkers of externe leveranciers van het bedrijf nooit bedreigen;
- De gebruiker zal de medewerkers of externe leveranciers van het bedrijf nooit in een situatie brengen waarin de gezondheid of veiligheid in gevaar wordt gebracht;
- De gebruiker zal de medewerkers of externe leveranciers van het bedrijf nooit seksueel benaderen of een poging doen tot een seksuele benadering;
- De gebruiker zal de medewerkers of externe leveranciers van het bedrijf nooit, beledigen, stalken, intimideren, pesten of agressief gedrag tegen ze vertonen;
- De gebruiker zal nooit vulgair of grof taalgebruik bezigen tegen medewerkers of externe leveranciers van het bedrijf;
- De gebruiker zal nooit de medewerkers of externe leveranciers van het bedrijf in een situatie brengen waarin zij zich moeten schamen of ongemakkelijk hoeven voelen;
- De gebruiker zal de medewerkers of externe leveranciers van het bedrijf nooit discrimineren om huidskleur, religie, handicap, leeftijd, geslacht, afkomst, seksuele geaardheid of enige andere reden.
- Elke overtreding van de gedragscode wordt beschouwd als een wezenlijke schending van deze voorwaarden. Het bedrijf kan uw account en gebruik van de services zonder kosten of mededeling beëindigen.
Slotbepalingen
- Het bedrijf is te allen tijde gerechtigd om zonder opgaaf van redenen, functies van www.butlerpoint.nl te veranderen, te verwijderen of nieuwe functies in te voegen, bijvoorbeeld door het gebruik van functies slechts onder bepaalde omstandigheden mogelijk te maken.
- De website van het bedrijf kan hyperlinks naar websites van derden bevatten; deze links zijn ter informatie van bezoekers opgenomen. Het bedrijf is niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk voor de inhoud van deze websites.
- Het kopiëren of gebruiken van onderdelen van de website is zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van het bedrijf niet toegestaan.
- De voertaal in deze overeenkomst en gerelateerde onderhandelingen is Nederlands.
- Met betrekking tot de gebruikersovereenkomst is het Nederlands recht van toepassing.
- Bij het niet nakomen van de Algemene Voorwaarden kan het bedrijf het account van de gebruiker en gebruik van de services door de gebruiker zonder kosten of mededeling beëindigen.
Voor geschillen, vragen en/of opmerkingen kunnen de gebruikers altijd mailen naar aW5mb0BidXRsZXJwb2ludC5ubA==.
Rotterdam, 01-03-2018
Laatst geüpdatet 02-05-2019