Butler Point Academy
Zoals onze naam al aangeeft streven wij naar een klantgerichtheid die je kunt vergelijken met die een traditionele butler of een uitstekend hotel. Naast vakmanschap vraagt dit dus ook om uitstekende sociale vaardigheden en het inzicht waarmee je sommige klantvragen al kunt beantwoorden voor ze worden gesteld.
Mensen opleiden naar het hoogste serviceniveau
In onze interne opleiding worden onze mensen getraind voordat ze aan de slag gaan als huismeester, doorman, servicemanager, gastvrouw/heer of community manager bij een gebouw. Het eerste deel van de opleiding wordt gegeven door een ervaren projectmanager. Hij of zij leert hen alles over hospitality en over de 10+ ervaring die wij onze klanten willen bieden, zonder dat onze medewerkers hierbij aan zichzelf voorbijgaan. Daarna volgt er een bhv-cursus. Het derde deel van de opleiding wordt gegeven door onze beste medewerkers op locatie. Zij vertellen over alle ins- en outs van een gebouw, hoe diverse installaties (denk aan brand- en camera-installaties) werken, en hoe de samenwerking met politie en brandweer verloopt.
Zo leren externe medewerkers op kantoor, en op de locaties zelf, alles over hun werkzaamheden, hoe om te gaan met bepaalde situaties, en hun toegevoegde waarde in een gebouw.
Contact
Ontdek hoe wij expertise, creativiteit en faciliteiten kunnen toevoegen aan vastgoed, VVE`s, bedrijven en projectontwikkelaars. Neem contact op met Esmée de Jong.
ZXNtZWVAYnV0bGVycG9pbnQubmw=(010) 418 77 12