Doorman
Een doorman is in een gebouw verantwoordelijk voor de veiligheid, de ontvangst van gasten en algemene toezichtstaken. Hiermee is de doormanager als een baken voor de bewoners van het pand.
Een omgeving waarin iedereen zich prettig en welkom voelt
De doorman heet bewoners en bezoekers van het pand welkom en helpt hen waar mogelijk. Ook draagt de aanwezigheid van een doorman direct bij aan de veiligheid, netheid en uitstraling van het pand. Onze doormanagers zijn communicatief vaardig en kunnen bij conflicten een bemiddelende rol spelen. Ze streven naar een omgeving waarin iedereen zich prettig en welkom voelt.
Toegangscontrole
De doorman is verantwoordelijk voor het beheren van de toegang tot het gebouw, inclusief het identificeren en verwelkomen van geautoriseerde bezoekers.
Beveiliging en bewaking
De doorman houdt tijdens rondes en via camera's toezicht op de veiligheid van het gebouw, observeert verdachte activiteiten en reageert op noodsituaties zoals brandalarmen of inbraakmeldingen.
Klantenservice
De doorman biedt een vriendelijke en professionele service aan bewoners en bezoekers zoals het openen van deuren of het oproepen van de lift. Ook is hij of zij een vraagbaak voor uiteenlopende zaken.
Pakketbeheer
De doorman ontvangt en beheert pakketleveringen voor bewoners, zorgt voor een veilige opslag en overhandiging van pakketten na ontvangst.
Algemeen onderhoud
De doorman voert lichte onderhoudstaken uit, zoals het controleren van de afvalcontainers en het bijvullen van voorraden. Ook houdt de doorman toezicht op het onderhoud van zowel de binnen- als de buitenruimten van het gebouw.
Contact
Ontdek hoe wij expertise, creativiteit en faciliteiten kunnen toevoegen aan vastgoed, VVE`s, bedrijven en projectontwikkelaars. Neem contact op met Carlijn Oosthoek.
Y2FybGlqbkBkb2NvbXBhbnkubmw=(010) 418 77 12
(06) 22 70 88 85