Hospitality in project­ontwikkeling

Verhoog de waarde van je project

Servicegerichte en hospitality-achtige woonconcepten winnen aan belangstelling omdat ze het gemak, de veiligheid en het comfort van bewoners vergaand verhogen.

Verhoog de waarde van je project

Jouw projecten zijn meer dan steen alleen
Je hebt een geweldig idee voor een gebouw. Wij helpen projectontwikkelaars graag de aantrekkingskracht van hun concept verder te vergroten. Door mee te denken over diensten die de gebruikers van hun gebouw ontzorgen en die hun verblijf nóg comfortabeler maken.

Creatieve denksessies voor projectontwikkelaars
Graag schuiven wij in een vroeg stadium aan. Op die manier komt onze ervaring het best tot zijn recht en kunnen we expertise en creativiteit toevoegen aan de faciliteiten die jouw woonconcept bijzonder maken. Met de fysieke faciliteiten leg je de basis voor ontzorging, die wij leven inblazen met onze functies en servicepakketten.

Het dagelijks leven van bewoners verrijken
Wie hospitality in een gebouw wil verankeren, zal al in de architectuur en indeling rekening moeten houden met ruimten voor bepaalde services en faciliteiten. Butler Point denkt hierover graag met je mee. We kennen de trends en behoeften en zijn in staat deze te beantwoorden met diensten die het dagelijks leven van bewoners verrijken. Samen maken we jouw concept, meteen vanaf de start, tot een succes!

Ontwerp en functie van de gemeenschappelijke ruimten
Butler Point denkt graag met je mee over het creëren van uitnodigende gemeenschappelijke ruimten die inspelen op de wens aan sociale interactie van de bewoners. Denk aan een lounge, gedeelde keuken, dak- of binnentuin, fitnessruimte en speelkamer voor kinderen.

Gebruiksgemak
Wat maakt een ruimte uitnodigend? Hoe maak je een ruimte multifunctioneel? En welke voorwaarden helpen om deze ruimten schoon en heel te houden? Daar hebben wij ideeën over.

Persoonlijke diensten op afroep
Denk hierbij aan een kapper, fysiotherapeut of klusser aan huis. Maar men kan ook kleren laten ophalen om te wassen, te strijken of te repareren of gezonde maaltijden bestellen. Ook vervoer kan worden geregeld. Deze diensten bestelt en betaalt de bewoner zelf via de website van Butler Point.

Gemak en gastvrijheid
Een doorman, huismeester of servicemanager draagt bij aan het fijne gevoel van thuiskomen; er is altijd iemand die klaarstaat om de bewoners te verwelkomen en op allerlei manieren te helpen. Deze functies zijn prima aanspreekpunten voor vragen en als contactpersoon voor de diensten op afroep.

Beveiliging en veiligheid
Een doorman of huismeester op locatie kan waken over de veiligheid van de leefomgeving en die van het gebouw zelf met aandacht voor valpreventie, goede verlichting en, waar nodig, handgrepen.

Gezondheid en wellness
Dit kunnen zorgdiensten zijn zoals medische ondersteuning en fysiotherapeuten, maar ook wellnessprogramma's zoals yoga, fitness en wandelgroepen.

Contact

Meer weten over dit onderwerp?

Ontdek hoe wij expertise, creativiteit en faciliteiten kunnen toevoegen aan vastgoed, VVE`s, bedrijven en projectontwikkelaars. Neem contact op met Esmée de Jong.

ZXNtZWVAYnV0bGVycG9pbnQubmw=

(010) 418 77 12

Meer stories

Wonen en werken nóg fijner met onze nieuwe website!

Onze nieuwe site is live! Hier informeren we vastgoedbeheerders, VvE’s, bedrijven en bewoners over hoe wij de woon- en werkbeleving in wooncomplexen en bedrijfsgebouwen verbeteren.

Traineeship voor topservice en hospitality

Met onze Butler Point Academy streven we naar service die vergelijkbaar is met die van een butler, met de sociale vaardigheden voor optimale klantbeleving.

Site by Alsjeblaft!